Igor Bogdanoff et Jean Jacques Beineix

Je suis très attristée d'avoir appris récemment le départ  de ces deux hommes intelligents, passionnants, et sortant tant de l'ordinaire. 

J'ai pu échanger avec eux plusieurs car il faisaient partie de mes contacts, leurs présences me manquera, je leur souhaite de voler très haut vers les étoiles, et très loin de ce monde insensé. 

 Je suis honorée d'avoir partagé cette planète avec eux.

Jordan. 

 

I am very saddened over the recent passing of these two intelligent, passionate, and exceptional men.  I have been lucky to be in touch with them several times as they were part of my contacts, I will miss their presence, I hope they will fly high to the stars, and very far from this senseless world. 

I'm honored to have shared this planet with them.

Jordan. 

Comments

Popular Posts