PREDATORS

 


9

Predators will be in the spotlight for my year 2022 in terms of creativity.

2 book projects will revolve around predators...Which you know with me are never what they seem.

I started making notes a few days ago for two book projects.

I need to get back into being  other people and travellng into another universe.

Right now my thoughts are in red and black and that's how I see the future scenes of my books...The images I start to see when a story is in gestation are like paintings...I have a fascination for painting and I look many of them when I write to drew  my inspiration from them...

From then on the world we call real disappears around me. Reclusive I live in my art.

Jordan

Les prédateurs seront à l'honneur pour mon année 2022 en Termes de créativité.
2 projets de livres tourneront autour des prédateurs...Qui ne sont vous le savez avec moi jamais ce qu'ils semblent être.
J'ai commencé il y a quelques jours les notes pour deux projets de livres.
J'ai besoin de me replonger dans la peau d'autres personnes dans un autre univers.
En ce moment mes pensées sont en rouge et noir et c'est comme ça que je vois les futures scènes de mes livres...Les images que je commence à voir quand une histoire est en gestation sont comme des toiles...J'ai une fascination pour la peinture et j'en regarde beaucoup au moment d'écrire de créer pour mon inspiration...
A partir de là le monde qu'on appelle reel disparaît autour de moi. Recluse je vis dans mon art.
Jordan



Comments

Popular Posts